Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 października 2012

Złowione w Rossmannie:)

Ostatnio większość produktów Rossmannowskich marek jest nieźle przecenionych i ja wyruszyłam na małe łowy:) - mój portfel pogrążony jest ostatnio w depresji, bo bardzo ale to bardzo schudł.:)
Myślałam, że poprzednich zapachów Isany nic nie będzie pobić, ale przyszła Pani jesień i zdecydowałam się na Kokos oraz Maracuja & Kokos. Pachną obłednie. Cud, miód i kokos:D Oba mają kremową konsystencję i oba zakupiłam w cenie 3,49 czyli naprawdę grosze.

Moja odżywka z Isany do włosów brązowych też pomału dobiega  końca, a lubię czasem coś zmienić, wiec wybrałam Isanę Intensywna regeneracja z kompleksem witaminowym. W pierwszej wersji chciałam chwycić tą z olejkiem z Babassu, ale nie było na nią nawet miejsca, nie wiem czy wycofali ją z produkcji? :(
Tą użyłam narazie tylko raz i , co charakterystyczne dla Isany, pięknie pachnie i włosy są gładkie i łatwo je rozczesać. No i cena 3,99 mnie ostatecznie przekonała.
Wzięłam też na próbę wodę brzozową Isany. Myślałam nad nią już kiedyś, ale tym razem cena również mnie przyciągnęła 4,99:) Wcześniej czytałam o niej u różnych dziewczyn i opinie były podzielone. Jak widzicie ja już troszkę zużyłam, bo moje serce narazie podbiła. Ale zrobię o niej osobną recenzję. Opakowanie tylko jest okrutne, więc pierwsze dwa użycia były mało wydajne, ale teraz już mam na nią patent, ale jeszcze chwilkę utrzymam go w tajemnicy:)
Oprócz tego dorwałam jeszcze spory zapas szamponu Babydream, bo dalej jest w cenie 2,49.
i  chusteczki dla dzieci Babydream, bo lubię je mieć pod ręką.
To już wszystko:D chociaż i tak już mam ogromne wyrzuty sumienia względem mojego biednego, zdepresjowanego portfela.
Pozdrawiam niedzielnie
-Truskawkowa Mery

3 komentarze:

  1. nie zwracałam nigdy uwagi na tą serie, jakoś umykała mi :) ale z pewnością pobiegnę do Rossmana by chociaż poczuć zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skorzystałam z tej promocji Rossmannowej:) Ale chyba wybiorę się jeszcze raz, bo muszę "skosztować" tego żelu kokosowego Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kupuje ten kokosowy żel w kluczborskim Rossmannie... to mój ulubieniec od dawna

    OdpowiedzUsuń