Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 kwietnia 2013

II Opolskie Spotkanie Blogerek Kosmetycznych


Hej!
Przede wszystkim chciałam Was powitać w kwietniu, bo to pierwszy post w tym miesiącu. Nieco późno, zważając na fakt,iż pierwszą dekadę miesiąca mamy już za sobą ( nie wiem, gdzie ucieka mi czas, naprawdę). Staram się w obu moich pracach (tak, tak -jestem pracoholikiem przyznaję:)) nadrobić wszystko do przodu przed moją nadchodzącą, nieco dłuższą nieobecnością , toteż na blogowanie nie miałam za wiele czasu. Mimo iż nic nie publikowałam,staram się czytać Was regularnie. W najbliższym czasie postaram się nadrobić zaległości, choć taki prawdziwy powrót przewiduję na koniec miesiąca, kiedy będzie już po wszystkim i będę siedzieć w domu :)

Dobra koniec z tłumaczeniem, przechodzę do tematu. W ostatnią niedzielę w Pubie OSTRÓWEK odbyło się kolejne, drugie już  SPOTKANIE OPOLSKICH BLOGEREK KOSMETYCZNYCH.
Ja na spotkanie wybrałam się moim, legendarnym już, "LANSWOZEM" z pozostałymi dwiema Kluczborskimi blogerkami: z  Kingą i Natalią , które odważyły się pojechać ze mną:)
Foto by Fangle Fashion

Na miejsce dotarłyśmy chwilę wcześniej i pod samym Pubem spotkałyśmy Ecattiem.
Miejsce prześliczne, miało swój klimat. Na stole wiosnę oznajmniały nam bukiety tulipanów, a czas przy rozmowach osładzały przepyszne kruche ciasteczka:)
Tradycyjnie zaczęło się od wymianki "bierz co chcesz".


Więc i ja troszkę się obłowiłam:)

Dziewczyny zapewniły nam pyszności w postaci szarlotki z lodami i pizzy:)


Czas upłynął na rozmowach zarówno kosmetycznych, jak i niekosmetycznych, dawno się tak nie ubawiłam i tak miło nie spędziłam czasu. Aaaaaach, aż chce się więcej, ale niedobry Pan czas biegnie za szybko w takich fajnych chwilach:)

Foto by Fangle Fashion


Foto by Fangle Fashion



Foto by ecattiem
Jest poważka...

jest i uśmiech:)

Dosyć ciekawą atrakcją były zdjęcia "pod Panem":)

Foto by ecattiem

Słit focia z dziubaskiem (Foto by ecattiem)

Oczywiście nie zabrakło upominków od sponsorów, którym należą się podziękowania:
 La Belle, Abc-uroda, By Dziubeka, Mariza, QueenHelene, Floslek, Green Pharmacy, Colour Alike, Pilomax, Natura, Barwa, Herbastudio  Pollena.












A o to lista przecudnych uczestniczek:) :
1. Sabbatha
2.       Agusiak747
3.       Anulaat
http://anulaat.blogspot.com/ 
4.       Fanglefashion
5.       Karminoweusta
6.       Rodzynka1989
7.       Zauroczona-kosmetykami                             
8.       Milky chocolate
9.       LaNińa
10.   EcattieM
11.   Pannakolczykowa
12.   Strawberry Mery
13.   anioleek89
14.   Kaprysek
15.   Kinga Mzyk
16.   Darusia994
17.   Sajjida
18.   Saharu
19.   Kolorowy Pieprz
20.   Melisa
Bardzo dziękuję i gratuluję organizacji takiego wspaniałego spotkania : Monice, Ewie, Andżelice, a także Gosi :)

Było świetnie! Czekam na kolejną okazję by się z Wami spotkać! :)

Pozdrawiam,
Truskawkowa!


9 komentarzy:

  1. Darling te moje zdjęcia! nic tylko iść się z mostu rzucić! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i bardzo, ale to bardzo bardzo bardzo dziękuję Ci za kosmetyki Balea ;*

      Usuń
    2. nie rzucaj sięeee:D ładne są takie,dobrze Ci z oczu "paczy":P Nie ma za co:D

      Usuń
  2. cieszę się, że mogłyśmy się znowu spotkąc było fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Wam takiego spotkania .. :)
    widać, że miło spędziłyście razem czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem albo jesienią chcę powtórkę. Wtedy mi nie uciekniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oui Madam! Chętnie! W sumie nie mieszkamy nawet tak daleko od siebie:)

    OdpowiedzUsuń