Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 lutego 2014

Wielka Wyprz:) cz.1 - Kolorówka

Wreszcie! Dojrzałam do tej decyzji... ale powiem: Nie było łatwo. Ciężko mi się z nimi rozstawać... Po prostu wiem, że tak trzeba.... NO BO KTO NORMALNY ZUŻYJE MILION PIĘĆSET STO DZIEWIĘĆSET ODCIENI BRĄZU, ZIELENI I FIOLETU.... :)
Mam więc dla Was małą - wielką Wyprz. Ewentualnie bardzo chętnie wymiankę:)

Paleta ELF The Beauty Encyclopedia
W kartonowym pudełku znajdziemy 12 cieni prasowanych (perłowe i z drobinkami), 2 cienie w kremie i pędzelek. Dołączona kredka zaginęła gdzieś w akcji.Jak widać zużycie nie jest duże, niektóre cienie są nietknięte. Używałam głównie czerni,szarości, łososia i ciemnego brązu ( kilkakrotnie do sesji dzieciaków-stylizacja w bajkowe postacie)

 Cienie Bourjois
Wkład-uzupełniacz

Przypadkowo zdublowałam sobie kolory. Cienie kupowałam na Allegro TU Są to wg. sprzedawcy uzupełniacze, więc są bez metalowej wypraski, trzymałam je w specjalnej palecie.Mają ładną pigmentację:) i są jedynie "zeswatchowane":)

Cienie Bourjois Mini Regards
Również zakupione na All.(np.TU). Są dużo mniejsze niż powyżsi poprzednicy, z tego co wiem na Allegro dostaniecie do nich też specjalne palety.Spokojnie trzymają się w palecie magnetycznej. Moje jak widać ubytek mają znikomy. 5 używałam z nich najczęściej.Wszystkie są na pograniczu satyny z perłą.

Cień Catrice
Połączenie szarości z oliwką. Kupiłam głównie to zaznaczenia załamania powieki, a potem przerzuciłam się na odpowiednik z palety Sleek.W wykończeniu matowy(mimo,że w opakowaniu widać drobinki).

 Cień Mariza Szmaragdowa Wyspa
 Perłowy. Użyty kilka razy, przełożyłam go do palety,wiec jest tylko w wyprasce.

Pomadki
Pomadka Catrice Coralicious Pink
Pomadka Rimmel Brill

Podkład Rimmel Match Perfection
 W odcieniu 101 Classic Ivory. Użyłam go kilka razy więc spokojnie jest go z 80proc.

Róż MIYO Peach
Zużycie niewielkie. Przerzuciłam się na róże Diadem,więc inne stoją i samotnieją:)

Róż Catrice Apropos Apricot
Również leży samotny, choć był ulubieńcem:) Niesamowicie wydajny,ale teraz "Diademy" wiodą prym:)

Zdjęcia robiłam dziś, więc zużycie jest takie,jakie widać. Jeśli ktoś zdecyduje się na kupno jestem ugodowa co do cen:). No i bardzo chętnie dokonam też wymiany.
Wszelkie pytania możecie kierować na strawberrymerry25@gmail.com.
 Pozdrawiam,
Truskawokowa!


8 komentarzy:

  1. widze dużo fajnych rzeczy, ale mój portfel się zaciął ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;p a tak, że zapytam co Ci w podkładzie rimmel nie pasuje ? bo ja go nie miałam, ale się dużo naczytałam pozytywnych opinii ;p

      Usuń
    2. Jest dla mnie za jasny, poza tym mam sporo jasnych podkladow. A dodatkowo nie za bardzo przypadlo mi do gustu jego wykonczenie.

      Usuń
  2. Liczyłam na więcej maziajek do ust ;) Cieni sama powinnam się pozbyć, ale bardzo rozsądnie nabyłam paletę 120 i teraz się z nią męczę :/ Już mi uszami wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam je bardziej przerzedzić,ale jeszcze czuje się z nimi emocjonalnie związana:)

      Usuń
  3. Sporo tego masz do oddania :) też chyba musiałabym nieco sprzedać, ale najczęściej to co mi się znudzi oddaję mamie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. sama muszę zorganizować taką wyprz:)

    OdpowiedzUsuń