Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 listopada 2012

Październikowy pustostan

Mamy już listopad więc przyszedł czas na to co wykorzystałam w październiku. Staram się systematycznie wykorzystywać do dna kosmetyki i pozbywać się zalegających opakowań.
Z serii Babydream Szampon i Emulsja do ciała dla przyszłych mam. Szampon już tutaj chwaliłam. Co do emulsji (przyszłą mamą nie jestem), ale jest świetny, porządnie nawilża. Skóra jest przyjemna w dotyku. Na pewno kiedyś do niej wrócę, bo narazie będę używać masła Shea i oleju kokosowego.
Końca dobiegł też Kremowy olejek pod prysznic z Isany- Sanft und fruchtig. Dalej kocham jego zapach, ale tym razem kupiłam wariant z kokosem i marakują i kokosem.
Isana odżywka do włosów brązowych.- Wrócę do niej na pewno jak tylko ta, którą mam z Isany teraz, się skończy. Pisałam Wam że pragnęłam coś zmienić i żałuję, po tej Isanie Witaminy i proteiny moje włosy już nie są takie fajne. Niech tylko dobrnę do końca.
Bielenda dwufazowy płyn do demakijażu oczu, Czarna oliwka - Całkiem sympatyczny i przyjemny płyn do zmywania oczu. Jest ok.
Progress. Maska do włosów farbowanych z proteinami kaszmiru. Miała śliczny budyniowy zapach. Efekty całkiem przyzwoite,cena też była niewielka (coś koło 5-6zl)
Pomadka Essence w odcieniu Coralize me. Świetna pomadka na codzień.  Super odcień, ładny zapach, miła cena. Trwałość średnia,ale można przeboleć.:)
To już wszystko, post miał być szybki.
Myślę że niebawem zaprezentuje Wam mój sposób na trądzik. Niestety znów zaatakował. Mam wrażenie,że mój ulubiony podkład z Kobo zaczął mnie zapychać. Może to taki efekt w czasie jesieni. Już miałam tak kiedyś z innym podkładem. Na lato był super, od jesieni zapychał. Narazie moja buźka bardzo cierpi, ale osiągnęłam godne uwagi efekty w ciągu czterech dni. Zobaczymy co będzie dalej.
Pozdrawiam,
Truskawkowa Mery:)

4 komentarze:

  1. A więc kolejna odżywkę po jaką sięgnę będzie Isana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z płynów do demakijażu Bielenda miałam wersję awokado i bawełna, tej czarnej oliwki jeszcze nie próbowałam, ale ostatnio awokado mnie wkurzyło i chyba nie kupię płynów tej marki:)

    OdpowiedzUsuń