Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 lutego 2013

Minizakupy:)


Kolejny wpis zakupowy w tym miesiącu... Tak,tak, nie jestem z siebie dumna.... ale to takie miłe uczucie włożyć coś do koszyka :) Płacenie niestety już nie jest takie miłe, a mój portfel cierpi na sromotną depresję...
To parę drobiazgów zakupionych w ostatnim tygodniu.

Płyn micelarny BeBeauty
Po tym, jak na blogosferze zawrzało o tym micelu, trudno go było dostać. Obeszłam wszystkie Biedrony w naszym mieście i dopiero w ostatniej ujrzałam te dwa ostatnie płyny.  Oczywiście wzięłam oba... raz się żyje, nie? Przełamałam się w kończeniu dwufazówki z Ziaji i użyłam go 2 razy,całkiem przyjemny produkt w niskiej cenie.(bodajże 4,89).

Farmona. Sweet Secret Scrub-Wanilia i Indyjskie Daktyle.
Pamiętacie jak zachwycałam się zapachem masełka waniliowego z Joanny? Farmonowy scrub ma dokładnie ten sam zapach, więc jak mogłam go nie wziąć? Jak mogłam pozwolić, by leżał taki samotniutki na półce z karteczką 8,99... No właśnie, nie mogłam. To nie moja wina, że mam takie dobre serce:D

Joanna Naturia, Peeling myjący z Truskawką. (4,49)
Yyyyy.... no tak kolejny zdzierak zakupiony w sobotę. Nie mam nic na swoją obronę... Albo w sumie? Kupiłam w sobotę i połowy już nie ma...  do końca tygodnia go wykończę i udam,że go nie było:)
Luty upływa mi pod znakiem zdzierania, intensywnego zdzierania:)

A właśnie, szykuję gratkę dla miłośniczek mocnozdzierających peelingów - Przepis na Peeling DIY.
Kto zainteresowany niech śledzi, pojawi się na dniach:)

Pozdrawiam,
Truskawkowa Mery!

7 komentarzy:

  1. świetne zakupy! uwielbiam peelingi z Joanny :)
    ciekawa jestem jaki masz sposób na peeling DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie produkty znam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersji truskawkowej peelingu Joanny nie lubię, ale zapach Farmony um! ;) Nie miałam jeszcze micelka z biedronki. Też na niego poluję ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polować to dobre okreśłenie, on się chyba chowa po sklepie:)

      Usuń
  4. muszę kupić tego micela! ale może nie teraz, bo w sumie mam jeszcze sporo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej zrób zapasy za wczsu bo rozchodzi sie jak ciepłe bułeczki

      Usuń