Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 października 2013

Kolejna odsłona jesieni:)

Hej!
Po małej chorobowej przerwie wracam do Was z makijażem, w którym główną rolę grają usta, ubrane w najnowszy nabytek:)
 Makijaż oczu w całości wykonany jest Paletką Sleek Au Naturel.
Na całą powiekę użyłam połyskującego cienia Taupe, w załamanie w ruch poszedł Toast, natomiast w zewnętrznym kąciku szarawy Nubuck i Regal z nutą śliwki:)


 Baza, jakiej użyłam pod cienie to Baza P2, która ostatnio podbiła totalnie moje serce:)
Użyłam też Mascary Curly lash z My Secret, ale przyznam,że się z nią nie poubiłam. Mimo świetnie wygiętej szczoteczki, zawsze się nią gdzieś "upaćkam". Poza tym okrutnie skleja rzęsy, więc muszę je potem dokładnie rozdzielać.
Do twarzy użyłam ( jak zawsze ostatnimi czasy:
Podkładu Maybelline Dream Satin Liquid w odcieniu Sand
Dla utrwalenia pudru Maybelline Affinitone w odcieniu Golden Beige
i różu z jedwabiem z Wibo (odcień nr 3)
A teraz czas na usta. Jest to totalna nowość w moich zbiorach. Dostałam ją całkiem niedawno i pokochałam od pierwszego "maźnięcia"
Jest to pomadka  Loreal Color Riche (z serii Accords Intenses) w odcieniu 295 Intense Ruby. Przepiękna mocna czerwień.
Myślę,że tej jesieni, a nawet zimy będzie częstym gościem na moich ustach:)



Jestem ciekawa, co Wy na taką propozycję?
Pozdrawiam jeszcze odrobinę kichająco
- Truskawkowa!

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, a te usta są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! cudowna soczysta czerwień!
    Pięknie i bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta mega, ale cera jaka piękna! Faktycznie ten podkład tak fajnie kryje niedoskonałości ? bo wiem, że masz ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwilowo mam ich znów troszkę mniej,ale faktycznie ten podkład ma fajne krycie.

      Usuń
  4. piękna to szminka jest <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Usta przyciągają uwagę:) Muszę rozejrzeć się za Intense Ruby:) Uwielbiam wyraziste odcienie:)

    Do twarzy Ci w rubinowych ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny, świetny kolor! :)
    Do twarzy ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dobrany podkład. Bardzo naturalnie wygląda ;) Ja obecnie wykończyłam Affiniton i z jednej strony bardzo się polubiliśmy, a z drugiej mam ochotę poeksperymentować z czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń