Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 października 2013

Soczysta Śliwka

Przed nami cudownie leniwe,niedzielne popołudnie,a ja przygotowałam dla Was małe co nie co.
Do wykonania zainspirowały mnie  najpyszniejsze, jesienne owoce - śliwki:)


Oczy:
Sleek Vintage Romance (Pretty in Paris, Meet in Madrid, Marry in Monte Carlo i Honeymoon in Hollywood)
Sleek Darks (Maple i Dune)
Kredka do brwi Catrice Date with Ash-ton
Maybelline Lasting Drama Eyeliner
My Secret Curly Lash Mascara

Usta:
Mój najnowszy, piątkowy zakup - Pomadka Catrice Ultimate Shine 170 Play the Plum


Twarz:
Podkład Maybelline Affinitone w odcieniu Golden Beige
Puder Maybelline Affinitone odcień patrz wyżej:)
Korektor Rimmel Match Perfektion 030 Classic Beige
Bronzer Bell
Róż Diadem - odcień nr 4
Rozświetlacz Essence LE Breaking Dawn
I co wy na taką śliwkową propozycję:)
Pozdrawiam,
Truskawkowa :)

10 komentarzy:

  1. Jak zwykle ryjeczek pięknie umalowany ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o ile za śliwkami nie przepadam, to te jakoś przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, nawet nie wiem, czym się zachwycać w pierwszej kolejności :) Super usteczka, ale makijaż oczu też mi się strasznie podoba. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocny kolor na ustach, delikatne oczy, mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetna pomadka i oczy, bardzo pasują do siebie:)

    OdpowiedzUsuń