Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 stycznia 2013

Moje pierwsze OOTD - zielony szalik:)

Nie wiem,czy o tym wspominałam, jakiś czas temu udało mi się wygrać w rozdaniu u littleglamdress . Nagrodą był szalik lub komin zrobiony przez LGD własnoręcznie i można też było samemu wybrać kolor:)
Oto co przywędrowało do mnie :
Warunkiem w jej rozdaniu było umieścić OOTD z szalikiem, więc jest to moje pierwsze OOTD (i pewnie jedyne:D). Błagam bądźcie wyrozumiali :).Wszak blogerką modową nie jestem:)




Szalik - Little Glam Dress
Płaszczyk -  Be Beau (z sh)
Czarna spódnica - uszyta przez mojego tatę jakieś 10 lat temu (kocham ją<3)
Rajstopy w kolorze szalika - Gatta
Botki - No Name

Dajcie znać, jak Wam się podoba:) Moja buźka już wygląda lepiej, więc mogłam się pokazać:)
A wieczorem  lub jutro makijaż studniówkowy na modelce:)

P.S. Jeśli podoba Wam się komin, możecie go również mieć. Little Glam Dress ma swoje aukcje na Allegro.
Pozdrawiam,
Truskawkowa Mery!

3 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba cały zestaw :)
    śliczny kolor szalik i bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) podoba mis się:) i zachęcałabym jednak do OOTD:)

    OdpowiedzUsuń