Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 marca 2013

Sobotni makijaż z jagodową nutką ze Sleeka:)

Dziś wpadam do Was z makijażem, zmalowanym na szybko paletką Sleek Darks.
Macie też okazję zobaczyć moją nową fryzurkę, która  na skutek "nieporozumienia" jest dużo krótsza niż planowałam. (Miałam już włosy do pasa...:( ). Ale to kara za pochopną decyzję o wizycie u fryzjera.




Twarz:
Podkład Bourjois 1.2.3 Perfekt. 51 Light Vanilla
Puder Bourjois Healthy Balance 52 Vanille
Korektor Essence Pureskin Antispot Coverstick w odcieniu 02 Sand.
Róż Wibo Sunny Blusher Cinnamon Lady
Bronzer Diadem 2
jako rozświetlacz cień Sensique Exotic

Oczy
Paletka Sleek V2 Matts Darks
cienie: Dune, Maple, Paper Bag, Villan
Pigment My Secret Star Dust odc.4
Czarna kredka MG
Biała kredka Avon
Tusz Chic Colour Big Volume Beautiful Lashes

Usta
Pomadka Wibo Elixir 02 (uwielbiam ją!!!!)

Makijaż jest w żywych kolorkach. Starałam się, żeby nie był za mocny i nadawał się na dzień.
Ta paletka Sleeka jest moim faworytem. Wszystkie kolory fajnie współgrają z moją karnacją:)

Dajcie znać ,co wy na taką propozycję,
Pozdrawiam,
Truskawkowa Mery!

6 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba!
    świetnych kolorów użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. tajemnicza to jest moja torebka:) nigdy nie wiem co wniej znajdę:D

      Usuń
  3. Fryzurka według mnie jest fajna, sama zastanawiam się nad obcięciem włosów do tej długości:) A makijaż ma piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten fioletowy cień:) a na paletki sleek darks i brights mam od dawna chrapke:))

    OdpowiedzUsuń