Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 listopada 2013

Post Prezentowy:)

W związku z tym, że grudzień i święta są już coraz bliżej mam dla Was kilka propozycji prezentów.
Będzie to cykl postów, ale nie będzie się pojawiał o jakiejś określonej porze.
Po prostu ilekroć natknę się na coś ciekawego, podrzucę Wam jakiś pomysł.
Dziś coś, co całkiem niedawno sama zamówiłam dla przyjaciółki. Co prawda na urodziny,ale myślę,że świetnie nada się na prezent na mikołaja lub pod choinkę.

Jest to cudowna Herbaciarka, którą zamówiłam  w  Puzderko - czyli Puszka na Cacuszka.
Bloga reklamowałam Wam nie raz,a teraz po raz kolejny polecam Wam te "wyroby".
Wszystko jest precyzyjnie wykonane, sami możemy takie cudo spersonalizować. Szereg produktów jest ogromny skrzynki,skrzyneczki, pudełeczka,a nawet przesłodkie,ręcznie malowane reniferki zerknijcie tutaj, czyż nie są cudne??!
A teraz pokażę Wam jak ja taki prezent podrasowałam:)
Herbaciarkę zaimpregnowałam oliwą i olejem lnianym. A w związku z tym, że chciałam dać też coś co zrobiłam" własnymi ręcami" dodałam kilka herbatek zrobionych własnoręcznie ( w internecie jest mnóstwo takich instruktaży):) Myślę, że to świetne rozwiązanie dla wszystkich "herbatolubnych"
Jestem ciekawa,co Wy na takie rozwiązanie? Podoba Wam się czy wolicie gotowe prezenty?
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. nie zdecydowanie wolę ręczną robotę, niż takie gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę gotowe prezenty ;)
    Fajna ta Herbaciarka :)

    OdpowiedzUsuń